Dział Sprzedaży

Kierownik

Ewa Siewiera

 

Kontakt:

(44) 633 33 36, w. 330

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

 

Zakres realizowanych zadań:

 

I. OBSŁUGA KLIENTA

  1. Zawieranie umów o dostawę ciepła oraz ich aktualizacja.
  2. Sporządzanie porozumień, aneksów do umów o dostawę ciepła oraz umów na konserwację i eksploatację węzła.
  3. Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji oraz nadzór nad ich realizacją.
  4. Prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji z klientami.
  5. Udzielanie informacji klientom oraz współpraca z innymi komórkami Spółki w zakresie obsługi klienta.
  6. Koordynacja prac i informowanie klientów o zmianach cen.

 

II. ODCZYTY URZĄDZEŃ

  1. Odczyty urządzeń pomiarowo-rozliczeniowych.
  2. Koordynacja i nadzór prawidłowości odczytów oraz analiza zużyć.
  3. Analiza, sprawdzanie i zlecanie wymiany lub ekspertyzy liczników ciepła.
  4. Ewidencja, nadzór, montaż ,wymiana i sprawdzanie modułów radiowych.
  5. Nadzór nad zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych.
  6. Nadzór i ewidencja plomb.

 

III. NALICZANIE OPŁAT ZA CIEPŁO, WYSTAWIANIA FAKTUR ZA CIEPŁO I INNE USŁUGI

  1. Naliczanie opłat za ciepło i wystawianie faktur odbiorcom indywidualnym i podmiotom prawnym.
  2. Wystawianie faktur za inne usługi świadczone przez Spółkę w zakresie wynikającym z wewnętrznych regulacji Spółki.
  3. Analiza zużyć ciepła oraz prawidłowości wystawionych faktur.
  4. Naliczanie i prowadzenie ewidencji bonifikat.
  5. Sporządzanie zestawień oraz rejestrów sprzedaży.

 

IV. WINDYKACJA NALEŻNOŚCI

  1. Analiza i monitoring kont rozrachunkowych odbiorców.
  2. Prowadzenie ewidencji dłużników.
  3. Sporządzanie dokumentów windykacyjnych .
  4. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej sprawy kierowanej na drogę postępowania sądowego.

 

V. KONTROLA ZEWNĘTRZNA

  1. Monitoring odbiorców w terenie.
  2. Typowanie obiektów do kontroli.
  3. Udział w kontrolach zewnętrznych na podstawie upoważnień.