W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno klientów PEC, jak i pracowników przypominamy, że jedynym punktem kontaktu osobistego z pracownikami PEC na terenie spółki jest nadal tymczasowy punkt kontaktowy przy wejściu głównym do budynku przy ul. Wojska Polskiego 132 (Strefa A).

Zachęcamy jednak do kontaktu z nami przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta e-PEC, gdzie w łatwy, szybki i bezpieczny sposób mogą Państwo uzgodnić większość spraw.

System e-PEC pozwala uzyskać Klientom PEC Bełchatów stały dostęp do aktualnych danych o dowolnej porze dnia. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić czas poprzez szybki i bezpieczny kontakt z naszą spółką bez wychodzenia z domu.

Klienci firmy poprzez moduł e-PEC mają łatwy dostęp do informacji o:

  • rozliczeniach,
  • parametrach własnego punktu odbioru (węzła),
  • zgłoszonych sprawach, reklamacjach,
  • zawartych umowach oraz aneksach do umów.

Wszystkie służby eksploatacyjne, serwisowe i nadzoru pracują bez zakłóceń. Jeżeli potrzebują Państwo jakiejkolwiek pomocy czy interwencji Pogotowia Ciepłowniczego, prosimy o kontakt pod całodobowym numerem telefonu 993.

Wszystkie potrzebne informacje kontaktowe znajdą Państwo na naszej stronie internetowej www.pec-belchatow.pl.