Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Bełchatowie, aby potwierdzić wysoką jakość świadczonych usług, wdrożyło System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2015.

System Zarządzania Jakością był certyfikowany przez jednostkę LRQA Polska i obejmuje:

Przesył i dystrybucję ciepła oraz projektowanie, wykonywanie, modernizację i usługi eksploatacyjne obiektów cieplnych

System Zarządzania Jakością umożliwił  udoskonalenie procesu obsługi klienta oraz zwiększył elastyczność i szybkość reakcji na wymagania klientów. Korzyści funkcjonowania systemu są zauważalne. To przede wszystkim:

  • polepszenie jakości świadczonych usług,
  • lepsza organizacja pracy,
  • zwiększona efektywność – co pozwala na uniknięcie w znacznym stopniu zaniedbań i przeoczeń.

Wdrożony, certyfikowany i ciągle doskonalony System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001:2015 potwierdził, że procesy wewnętrzne w firmie są pod kontrolą i że jest ona w stanie spełnić wymagania swoich klientów.

Zarząd, podejmując decyzję o wdrożeniu systemu, jasno określił nadrzędny cel spółki, który został zawarty w Polityce Jakości naszego przedsiębiorstwa, tj. „dążenie do spełnienia aktualnych i przyszłych oczekiwań Klientów w zakresie niezawodności dostawy ciepła systemowego”.

Pracownicy PEC dokładają wszelkich starań, aby ich Klienci byli zadowoleni z ich codziennej pracy. A mając na uwadze dobre funkcjonowanie firmy, stawiają sobie coraz większe wymagania.