Nadrzędnym celem Polityki Jakości w naszym przedsiębiorstwie jest dążenie do spełnienia aktualnych i przyszłych oczekiwań Klientów w zakresie wysokiej niezawodności dostawy ciepła systemowego. Zapewniając oczekiwany komfort cieplny naszym Klientom, zachowujemy najwyższe standardy jakościowe przy jak najniższych kosztach.
Polityka Jakości w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej realizowana jest w ramach Systemu Zarządzania Jakością spełniającego wymagania międzynarodowej normy ISO 9001.
Główne kierunki działania w celu zagwarantowania pełnego zadowolenia naszego Klienta to:
- Zabezpieczanie i rozwijanie infrastruktury pozwalające na realizację bieżącej i planowanej działalności przedsiębiorstwa,
- Wdrażanie nowych rozwiązań technicznych mających na celu optymalizację procesu przesyłania ciepła systemowego,
- Zapewnienie kompetentnej kadry oraz opracowanie i wdrożenie skutecznych metod rozwoju zawodowego pracowników,
- Optymalne określenie potrzeb oraz wybór najkorzystniejszej oferty usług,
- Zapewnienie wysokiej niezawodności dostawy ciepła systemowego dla wszystkich odbiorców zgodnie z zawartymi umowami i Standardami Jakościowymi Obsługi Odbiorców,
- Zapewnienie profesjonalnej i życzliwej obsługi Klienta zgodnej z mającymi zastosowanie wymaganiami: prawnymi, normatywnymi oraz innymi regulacjami.
Realizujemy je poprzez:
- Zaangażowanie pracowników i najwyższego kierownictwa w pracę na rzecz stałego podnoszenia jakości usług na coraz wyższym poziomie
- Ciągłe podnoszenie kwalifikacji, wiedzy, świadomości pracowników, również w zakresie problematyki bezpieczeństwa danych osobowych, oraz ich identyfikacji z przedsiębiorstwem
- Doskonalenie procesów technologicznych poprzez stosowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych
- Współpracę z Klientami, stałe poznawanie ich potrzeb i oczekiwań w celu poprawy i udoskonalania skuteczności naszych działań przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych Klientów
- Tworzenie wzajemnie korzystnych relacji z dostawcami
- Zobowiązanie do ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001
- Planowanie i wdrażanie działań przy uwzględnieniu ryzyk i szans.
Gwarancją realizacji naszej Polityki Jakości jest powszechna świadomość wśród pracowników naszego przedsiębiorstwa, że każdy z nas odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług i tylko ciągłe, efektywne i skuteczne doskonalenie otwiera drogę do dalszego rozwoju oraz umożliwia utrzymanie konkurencyjnej przewagi na rynku ciepłowniczym.