Wejdź na stronę 20stopni.pl i poznaj proste sposoby na niemarnowanie ogrzewania. Oszczędzaj własne pieniądze, wspólne zasoby i środowisko.
Nadrzędnym celem Polityki Jakości w naszym przedsiębiorstwie jest dążenie do spełnienia aktualnych i przyszłych oczekiwań Klientów w zakresie wysokiej niezawodności dostawy ciepła systemowego. Zapewniając oczekiwany komfort cieplny naszym Klientom, zachowujemy najwyższe standardy jakościowe przy jak najniższych kosztach.
Polityka Jakości w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej realizowana jest w ramach Systemu Zarządzania Jakością spełniającego wymagania międzynarodowej normy ISO 9001.
Główne kierunki działania w celu zagwarantowania pełnego zadowolenia naszego Klienta to:
Realizujemy je poprzez:
Gwarancją realizacji naszej Polityki Jakości jest powszechna świadomość wśród pracowników naszego przedsiębiorstwa, że każdy z nas odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług i tylko ciągłe, efektywne i skuteczne doskonalenie otwiera drogę do dalszego rozwoju oraz umożliwia utrzymanie konkurencyjnej przewagi na rynku ciepłowniczym.