Zapraszamy Państwa do naszego Biura Obsługi Klienta czynnego od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00–15.00, we wtorki 7.00–17.00, gdzie:
  •  zawieramy umowy na dostawę ciepła,
  • przyjmujemy reklamacje dotyczące wysokości opłat,
  • udzielamy informacji na temat wysokości wystawionych faktur,
  • pomagamy w skontaktowaniu się z innymi komórkami organizacyjnymi.

Ponadto w Biurze Obsługi Klienta udzielamy informacji na temat:

  • aktualnych stawek opłat za ciepło,
  • zasad rozliczania ciepła,
  • zasad zwiększenia lub zmniejszenia zamówionej mocy cieplnej,
  • wszystkich dodatkowych usług świadczonych przez naszą firmę.

Kontakt:
Biuro Obsługi Klienta
ul. Wojska Polskiego 132
97-400 Bełchatów

tel. 44 633 33 36, w. 330-333

  • zawieranie umów w. 330 lub 331
  • rozliczanie ciepła w. 332
  • odczyty urządzeń pomiarowych w. 333
W przypadku telefonicznej obsługi naszych bieżących odbiorców, wymagana jest identyfikacja osoby dzwoniącej. W tym celu, prosimy o podanie numeru umowy zawartej z PEC Sp. z o.o. lub kwoty do zapłaty widniejącej na ostatniej fakturze rozliczeniowej za zużycie energii cieplnej.
Przypominamy, że w naszej spółce funkcjonuje także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w sekcji ePEC.